Hlavní navigace

Názor k článku Flash v reklamních kampaních uživatele baví od BRUNOdeBRUSKO - >Ta masovost reklamy je zapricinena tim... ...to je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 7. 2003 0:00

    BRUNOdeBRUSKO (neregistrovaný)
    >Ta masovost reklamy je zapricinena tim...
    ...to je reklama pro jinou cilovou skupinu


    souhlasim s tim rozdilem ze nelze az tak moc srovnavat praci prasky s auty ikdyz jsou ty auta "levne".

    takze otazka:

    "padakova" reklama ve mne budila touhu skodovku mit.
    "poskoceni" ve mne vyvolava pocit, ze kazdy kdo ma skodovku je socialni pripad (ikdyz koupit si skodu na leasing je stejne velmi drahe a preplacene - ten duchodce/student stejne prijde k prodejci aut a zjisti ze na to nema - nebudeme si prece neco nalhavat - a navic se musi citit reklamou podveden)

    Upozornuji ze v obou pripadech se jedna o stejny model auta.

    Je mozne ze takhle se na vec divam pouze ja ale nezda se mi to pravdepodobne.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).