Hlavní navigace

Názor k článku Gabriel Kalapoš (PayU): V e-komerci se v Česku protočilo 60 miliard od Desmo - Nemám nejmenší pocit, že by nějaký můj zákazník...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 3. 11. 2012 10:12

    Desmo (neregistrovaný) ---.29.broadband11.iol.cz

    Nemám nejmenší pocit, že by nějaký můj zákazník strádal, že nemá možnost platit přes PayU. Na druhé straně, když jsem na druhé straně barikády a jako zákazník platím přímo prodejci, tak ten také nestrádá, když platím přímo na jeho účet, ba co víc, je raději. A protože díky Aukru PayU bytostně nesnáším, je to otázkou i mého přesvědčení. Primárním důvodem mého podnikání je samozřejmě zisk, sekundárním a také velmi důležitým motivem je, že mne to baví a i se tím nějakým způsobem realizuji. A pokud bych dělal proti mému přesvědčení, bude mi to svým způsoben potěšení z mé práce zmenšovat. Mám prostě lepší pocit, když to zvládám i bez těch africko-polských vykuků.
    Byznys je vždy o tom: má dátí/dal a nikdy v něm není nic zdarma i když se protistrana často snaží vzbudit dojem, že mne něcím obdarovává, přesně tak i provozovatelé PayU. Nahazují udičku a sladkými slovy přesvědčují o výhodách, až ale kavky uloví, budou postupně přitužovat. A jejich služba bude něco nutně stát. Stejně jako je to u platebních karet. Absence možnosti platby jejich prostřednictvím mi v mém krámě neodehnala jediného zákazníka. Vždy jsem dokázal zdůvodnit, proč tomu není, že bych musel automaticky o provizi karetní organizaci zvednout jeho cenu za nákup. A na to každý nejlépe slyší. Klidně to v případě PayU mohu i napsat do svého shopu.