Hlavní navigace

Názor k článku Google a Facebook vs. média: zoufalí vydavatelé dělají zoufalé věci od ROOOO - Uznávám, že globální pohled na věc může být...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 2. 2021 11:02

    ROOOO

    Uznávám, že globální pohled na věc může být složitější, ale já to vidím zespoda jinak. Ochranu zaslouží "unavená matka bez vzdělání, co si chce koupit na internetu čaj na hubnutí", tak rozumím regulaci, termínům pro odstoupení od smlouvy apod.
    Co chcete ale dělat s mediální hydrou v masce unavené matky? Všechny tyto média řídí extra schopní jedinci, kteří rozhodně nepotřebují ochranu. Oni přesně vědí co dělají. Stejně tak to ví pizzerie, která se rozhodne "nemít www stránky" a vše řešit přes FB. Jedná se o podnikatele, který řeší mraky rizik, od krádeží, nekvalitu surovin, přes "rekonstrukci ulice", kdy přijde o 80% zákazníků a v tomto případě vyměnil náklad za vlastní WWW za riziko, že ho FB blokne, nebo bude chtít 50% jeho marže.
    Obsah se dělá tak, že se s náklady vytvoří a pak jsou čtenáři a ti se monetizují předplatným nebo reklamou. Takto chodím na dva zpravodajské servery. Dojdu se podívat, co mediální dům napsal. Tady je ale boj o jiné zákazníky, o náhodné vyhledávání události. Mediální dům chce, aby kolportér křičel do ulice jejich perexy a k tomu váže svůj business. Případně chce aby ten kdo křičí ty perexy platil, protože některým lidem stačí ta vykřičená informace a noviny pak nekoupí. Od toho je jurisdikce, umíme omezit nelicencovanou písničku ve filmu délkou "zdarma" a neumíme omezit délky "ukázek"?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).