Měli jsme zaplacenou reklamu v dané kategorii na rok dopředu. Ovšem po cca. 3 měsících Seznam provedl redesign stránky s výsledky, který "upozadil" placená první místa a výsledkem byl propad kliknutí na 30% původních výsledků.
Podobně kdysi firmy (tedy před tou poslední, zcela devastující předělávkou :.-)). Zaplacená reklama, redesign a najednou se místo kliknutí a odchodu na naši stránku začalo na do stejné kolonky počítat zobrazení kontaktních údajů firmy na přejetí linku myší... Faktický propad prokliků někam na 12% původních hodnot.
Stěžovat si můžete klidně i na lampárně, má to stejný účinek jako stížnost u Seznamu.. Solidní obchodník Seznamu to přiznal, hned věděl o co šlo. Ale byl rychle nahrazen jiným, který nerozuměl vůbec ničemu...
Dokázal by někdo vyčíslit, o kolik tyhle dvě změny tehdy platící zákazníky Seznamu připravily? Pro nás to znamenalo jediné, Seznamu už ani korunu. A vám to můžu doporučit taky.