Hlavní navigace

Křišťálová Lupa 2006: Hlasujte o nejlepších projektech českého Internetu!

2. 10. 2006
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 74287
Anketa o nejlepších projektech, institucích a osobnostech českého Internetu vstupuje do hlavní, hlasovací fáze. Až do konce října máte možnost ovlivnit pořadí nominovaných projektů a dát vědět provozovatelům webů a institucím, co si myslíte o jejich nabídce. Všichni hlasující mají navíc možnost získat zajímavé ceny, věnované partnery ankety a serverem Lupa.cz.
Křišťálová Lupa 2006 - logo 250

Křišťálové Lupě, nové veřejné anketě českého Internetu, jste se mohli dočíst na Lupě již několikrát, a pokud jste se zapojili i do nominování, jistě máte o pravidlech ankety dobrý přehled. Jen pro zopakování: Křišťálová Lupa hledá prostřednictvím odborné i širší veřejnosti nejzajímavější a nejlepší projekty, instituce, služby a osobnosti českého Internetu. Volbu (na rozdíl od podobně koncipovaných soutěží) svěřujeme do rukou vám, uživatelům těchto služeb právě proto, že je ze svých zkušeností dobře znáte a dokážete jejich výhody porovnat s nabídkou konkurence.

První fáze ankety, během které jste mohli nominovat své tipy do všech kategorií, skončila 22. září, kdy se nominace uzavřely a my jsme se dali do jejich sčítání. A nebylo to nic jednoduchého, protože tipů přišlo přes dva tisíce, z nichž největší favorité nesesbírali zase tolik hlasů, kolik by se dalo očekávat. Své nominace získala i řada poměrně neznámých projektů, což je samozřejmě potěšující ukázka toho, že dokážete najít kvalitní a zajímavé služby bez ohledu na míru jejich propagace.

Pět nejčastěji nominovaných projektů, služeb, osobností a společností v každé kategorii tedy nyní postupuje do finálního veřejného hlasování, které potrvá až do 31. října 2006. A jaké kategorie že můžete svými hlasy ovlivnit? Jsou to tyto:

  • E-shop
  • Webhoster
  • Web veřejné správy
  • Firemní web
  • Freemail
  • Vyhledávač
  • Obecné zpravodajství
  • Specializované zpravodajství
  • Zábava a bulvár
  • Blog
  • Osobnost

O pořadí ve zbývajících dvou kategoriích Projekt roku a Anticena rozhodne odborná porota, složená z několika desítek zástupců internetové a telekomunikační sféry, médií a společenského života, která nyní dostává do rukou nominace. Těch je ovšem více než pět (resp. je jich 30, najdete je na stránce s odbornou porotou) jako ve výše uvedených kategoriích pro veřejné hlasování, aby porotci mohli lépe vybírat mezi náročnou konkurencí.

Každý člen odborné poroty vybere tři nejlepší a tři nejhorší projekty, služby či instituce a určí jejich pořadí (1. místo získává 3 body, 2. místo 2 body, 3. místo 1 bod). Po sečtení všech hlasů bude stanoveno první místo v obou kategoriích. Porotce ke své volbě navíc připojí krátký komentář, takže výsledná šestice projektů bude dávat dobrou zpětnou vazbu jejich autorům. Zároveň díky tomu, že i tyto kategorie naplní nominacemi veřejnost, budou si jejich vítězové moci být jisti, že jejich slávu (či „slávu“) jim zajistili jak odborníci, tak široké fórum uživatelů.

Slavnostní vyhlášení výsledků ankety Křišťálová Lupa 2006 se uskuteční večer 23. listopadu 2006. Výsledky samozřejmě budou po tomto datu k dispozici také na stránkách ankety.

Ačkoliv je jistě hlasování v anketě zajímavé samo o sobě, neponecháme vaše úsilí bez odměny. Příjemným doplněním ankety jsou tak hodnotné ceny, věnované partnery Křišťálové Lupy. Všichni, kteří během října do ankety přispějí svým hlasem, získají nárok na roční licenci k bezpečnostnímu balíku TrustPort Workstation od společnosti AEC v ceně 1 220 korun. Z registrovaných hlasujících (nebo těch, kdo vyplní kontaktní údaje) pak vylosujeme na 50 těch, kdo se budou moci těšit například z nového set-top-boxu či DVDček. Pět z vás pak získá TrustPort Workstation i s plnou technickou podporou.

Těšíme se na vaše hlasy a přejeme štěstí při losování výherců!

Partneři soutěže

Generální partner

Tiscali velke



Partneři

Kanzelsberger - logo


AEC logo            DigiZone.cz - logo

BRAND24



Mediální partneři

Click logo            Chip logo

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).