Dale pisete ze na konkurenci 475 000 vyskytu/28 579 požadavků mesicne by jste si netroufl - ale na 84.000 dokumentů v Google/159 požadavků by jste si troufl -
momentalne pracuji na projektu ktery ma pomer 470 000/120 000 a tady by kazdy kvalitni SEO konzultant uctoval tak vysokou castku (a to bez jakyhkoliv zaruk) ze by klient byl naivni kdyby to bral tak jak navrhujete, ale v mem pripade ma klient ZARUKU že tomu budu venovat maximum svych sil a ja jsem osobne presvedcen ze klienta ferovym zpusobem na 1. misto za nekolik mesicu dostanu. Mimochodem muj klient je natolik INTELIGENTNI, ze si dovede spocitat co mu to prinese a proto jsme k nasi oboustrane spokojenosti domluveni tak ja jsme. Klient neinvestuje ani korunu, ale ziska sluzbu v hodnote ktera se neda dost dobre vycislit. Jenom podotknu, ze to neni GOOGLE ONLY strategie.
Na druhou stranu kvalitni optimalizaci pro projekt, ktery ma teoretickou uspesnost 159 prichozich z GOOGLU bych se vubec za procenta nezabyval, protoze jak je napsano vyse takova stranka se dobre umistuje sama o sobe (takovou SEO zakazku bych udelal zdarma za jeden vecer straveny v tom byte:)
Jaksi Vam prece musi byt jasne ze kdejaka mala firmicka NEMUZE mit kvalitniho staleho manazera (chcete-li SEO) - ale musi si tyto sluzby jednorazove nebo pausalne najmout.
Nevim jestli jste pracoval v nejake vetsi spolecnosti jako manazer (ja to stesti mnel - konkretne sales a marketing manag.) a vim ze zde je nejefektivnejsi spoluprace za %.
Tagze jsem se te vlastni PR prece jenom nevyhnul, za coz se omlouvam, jakoz i za pravopisne chyby.