Hlavní navigace

Názor k článku Hrozba ukrytá v Googlu od David Bubeníček - bohužel jste nepochopil o čem jsem psal. DULEZITY...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2003 18:12

    David Bubeníček (neregistrovaný)
    bohužel jste nepochopil o čem jsem psal. DULEZITY je cas, kvalita a uspesnost optimalizace - ne vyse castky - i kdyz to jde vlastne ruku v ruce.

    Take se odvolavate na cisla ktere jsem uvedl, ale asi jste si nevsiml, ze tam je napsano Příklad. Tzn. muze to byt 5%, ale i 1% stejne jako 20%. Neslovičkařte, prosim.

    Take nikde netvrdim ze muj obchodni model je POUZE prace za procenta. Vzdy je dulezita dohoda s klientem.


    Dale pisete ze na konkurenci 475 000 vyskytu/28 579 požadavků mesicne by jste si netroufl - ale na 84.000 dokumentů v Google/159 požadavků by jste si troufl -

    momentalne pracuji na projektu ktery ma pomer 470 000/120 000 a tady by kazdy kvalitni SEO konzultant uctoval tak vysokou castku (a to bez jakyhkoliv zaruk) ze by klient byl naivni kdyby to bral tak jak navrhujete, ale v mem pripade ma klient ZARUKU že tomu budu venovat maximum svych sil a ja jsem osobne presvedcen ze klienta ferovym zpusobem na 1. misto za nekolik mesicu dostanu. Mimochodem muj klient je natolik INTELIGENTNI, ze si dovede spocitat co mu to prinese a proto jsme k nasi oboustrane spokojenosti domluveni tak ja jsme. Klient neinvestuje ani korunu, ale ziska sluzbu v hodnote ktera se neda dost dobre vycislit. Jenom podotknu, ze to neni GOOGLE ONLY strategie.

    Na druhou stranu kvalitni optimalizaci pro projekt, ktery ma teoretickou uspesnost 159 prichozich z GOOGLU bych se vubec za procenta nezabyval, protoze jak je napsano vyse takova stranka se dobre umistuje sama o sobe (takovou SEO zakazku bych udelal zdarma za jeden vecer straveny v tom byte:)

    Jaksi Vam prece musi byt jasne ze kdejaka mala firmicka NEMUZE mit kvalitniho staleho manazera (chcete-li SEO) - ale musi si tyto sluzby jednorazove nebo pausalne najmout. Nevim jestli jste pracoval v nejake vetsi spolecnosti jako manazer (ja to stesti mnel - konkretne sales a marketing manag.) a vim ze zde je nejefektivnejsi spoluprace za %.

    Tagze jsem se te vlastni PR prece jenom nevyhnul, za coz se omlouvam, jakoz i za pravopisne chyby.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).