Hlavní navigace

Názor k článku Hyperloop z Brna do Prahy? Město podepsalo dohodu, hlavní ale bude spíše výzkum od Petr M - Je tady ještě jeden vliv. Když bych posílal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2017 7:00

    Petr M (neregistrovaný)

    Je tady ještě jeden vliv. Když bych posílal vlaky, autyomusy, auta a letadla za sebou, jakou dosáhnu frekvenci? Silnice řekněme po 5-10s. U vlaku je trať dělená na úseky, tam už musím plánovat, abych jel plynule a nestál na návěšti, vyjde to třeba na 12 minut při zohlednění osobáků a nákladní dopravy. Letadla? při respektování odstupu řekněme po 10 minutách.

    Jak na to bude HL? Vyhnout se nedokáže, protože z tunelu nevybočí. Když se kapsle šprajcne a další do toho vletí 50m pod zemí rychlostí 800km/h, tak se stane co? Takže minimálně ze začítku jeden tunel = jedna kapsle. Pokud bude tunel tam a tunel zpět, cesta řekněme na 30 minut, (včetně rozjedu a brždění, aby uvnitř nebylo přetížení 20G), tak půl hodiny nemůže jet nic dalšího. Tím se, pokud to někomu ujede před nosem, cesta zdvojnásobí. A při panice z teroristů tam bude ještě 20 minut na odbavení,... Takže v součtu 0:50 až 1:20.

    A to vše s cenou trubek vyšší, než u rychlovlaku a pochybuju, že by se kapsle kapacitou dostala na tři vagóny rychlovlaku...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).