Hlavní navigace

Názor k článku IAC 2013: Tištěná média jsou na křižovatce a Internet je podhodnocené médium od Petr - S tím souhlasím. Je docela zcestné, že za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 4. 2013 11:26

    Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    S tím souhlasím. Je docela zcestné, že za obrázek někde u prostřed novin jsou inzerenti ochotní platit desetitisíce - nebo třeba za ony letáky co každý okamžitě hází do koše.

    Ale banner na internetové stránce který se ukazuje ne 1 den, ale třeba měsíc + má obrovskou výhodu v tom, že lze zcela přesně měřit účinnost + přivádět návštěvníky přímo na prodejní stránku je chápáno jako cosi méněcenného.

    Je to opravdu divné a logika mi uniká. Možná se marketingová oddělení velkých společností bojí právě té měřitelnosti... vedení by jim mohlo říci, ale ta vaše nová kampaň nefunguje.... .