Zkuste A2, http://advojka.cz . Obvykle s jejich nazorovymi články moc nesouhlasím, ale mají hlavu a patu, dokonalá redakční práce a to všechno s prťavým rozpočtem. Použitelný mobi, epub a pdf a jdou koupit pokud vim i před Publero.
ale já jsem tištěné noviny nekoupil už deset let, na běžné zprávy mi stačí internet. Co mi chybí a za co bych byl ochoten utrácet hodně peněz, jsou seriózní týdeníky s důrazem na kvalitu, původnost, zasvěcené komentáře, názory a rozbory. Něco jako býval The Economist, ale v češtině. K tomu by se mi líbilo něco kvalitního ke kultuře. A obojí by mělo být elektronické, jak do e-inkové čtečky, tak do tabletu. V dnešní bídné realitě si nechávám posílat do Kindle Respekt a Literární noviny, ovšem často mám chuť je zase odhlásit, nakonec jsem to ale neudělal, protože nic jiného není. Deník Insider jsem bral chvilku, ovšem přijde mi jako poněkud chudý deníček, který mě zase omrzelo číst, ty samé "senzační" koniny jsou na všech zpravodajských webech a nakonec z Insideru stejně citují (tedy aktuálně.cz). Nestojí mi to za ty peníze, i když je v podstatě laciný... Je to bída, papírový tisk si už nekoupím, nemám rád manipulaci s papírovými novinami v místech, kde je chci operativně číst (cesta do firmy a z firmy), nerad shromažďuju odpad. krom toho, v podstatě všechny české tiskoviny jsou obsahově dost slabé. Elektronická nabídka je chabá, podobně jako papírová. Nakonec končím u knih a je to tak snad i dobře, aspoň mám čistší hlavu a nerozčiluju se nad koninami...
S tím souhlasím. Je docela zcestné, že za obrázek někde u prostřed novin jsou inzerenti ochotní platit desetitisíce - nebo třeba za ony letáky co každý okamžitě hází do koše.
Ale banner na internetové stránce který se ukazuje ne 1 den, ale třeba měsíc + má obrovskou výhodu v tom, že lze zcela přesně měřit účinnost + přivádět návštěvníky přímo na prodejní stránku je chápáno jako cosi méněcenného.
Je to opravdu divné a logika mi uniká. Možná se marketingová oddělení velkých společností bojí právě té měřitelnosti... vedení by jim mohlo říci, ale ta vaše nová kampaň nefunguje.... .