Hlavní navigace

Názor k článku Internet OnLine smazal uživatelům třikrát poštu od Petr Šrámek - Zajímalo by mne, zda se někomu stalo něco...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2002 21:42

    Petr Šrámek (neregistrovaný)
    Zajímalo by mne, zda se někomu stalo něco podobného: Cca před měsícem jsem "nakoupil" do své quick schránky cca 15MB cizích mailů. Nejednalo se ale o maily od jednoho příjemce či jednoho odesílatele, což by mohl způsobit vir. Byly to naprosto náhodné maily, které měly společné pouze to, že jeden z účastníků měl účet quick. Obratem jsem problém hlásil na techhelp quicku. Cca 2 dni trvalo, než mi přišla odpověď s žádostí o zaslání ukázky těchto mailů. Odpověděl jsem, že ukázku jsem posílal již v prvním mailu. Za další den mne pracovník helpdesku znovu požádal o poslání těch mailů s oddůvodněním, že můj předchozí mail již nemá. Poslal jsem tedy znovu výběr několika pikantních mailů. Za další 2 dny jsem obdržel od helpdesku mail asi v tomto znění : "FW: Franto, podívej se prosímtě na tutu stížnost..."a následoval forward mého posledního mailu. Pracovník helpdesku evidentně není schopen ani forwardovat mail a pošle ho omylem zpátky na mne ...
    Zdá se že jde o krásnou ulázku schopností některých pracovníků Telecomu...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).