Článek samotný je snůškou rádoby odborných a zasvěcených názorů spojených se zkušeností. Jako provozovatel několika vlastních a tvůrce eshopů pro jiné partnery mám samozřejmě úplně jiný názor. Kdybych pracoval ve firmě, která se snaží podnikat v prodeji informací, asi bych se snažil prosadit svůj názor taky. Ale v první řadě si musíme říct, co je internetový obchod. Asi se shodneme na tom, že je to místo, kam chodí zákazníci nakupovat produkty provozovatele resp jeho dodavatelů. Firmy, které se chtějí dnes prosadit a přežít, musí reflektovat nové nákupní potřeby svých zákazníků, tedy i těch B2C nebo B2B. Vše dělají proto , aby usnadnili svým zákazníkům nákup. Pokud se díváme na elektronický obchod jen skrze optiku spotřebního zboží a eshopů jako je a....cz cz...cz nebo ¨ma..cz, tak je jasné že podobných nebude přibývat denně 10. Ale jen tak mimochodem, internotové obchodování vlastně ještě ani nezačalo, jsme tak 5 let před našim letopočtem v internetu :-)