Hlavní navigace

Názor k článku Internetový marketing: bannerová reklama od krakonoš - Reklama je jako koření. Pokud ho dáte moc,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2005 9:23

    krakonoš (neregistrovaný)
    Reklama je jako koření. Pokud ho dáte moc, nebo zvolíte špatný druh, není výsledek poživatelný. Pokud jde o filtrování reklam: po tom, co udělaly začátkem roku obchodní řetězce (výprodej- slevy) se nemůžete divit, že stoupá počet lidí, kteří reklamu odmítají. V tom, že filtrování reklam je nemorální opět nemáte pravdu; viz výrok Německého soudu, který zprostil žaloby výrobce zařízení, které vyklíčovávalo reklamu z TV vysílání. (mimochodem nevíte, kde by se dalo sehnat?)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).