Hlavní navigace

Názor k článku Internetový marketing: bannerová reklama od Roman - Prvotnym a vseobecne vzdy pozadovanym cielom internetovej reklamy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2005 18:10

    Roman (neregistrovaný)
    Prvotnym a vseobecne vzdy pozadovanym cielom internetovej reklamy je ziskanie navstevnika - "clikthrough" (obsah stranky nie je podstatny). Dalsie ciele su uz spojene s aktivitami danych stranok - "conversion" (kupa tovaru, zaplatenie members poplatku na obdobie, objednavka sluzieb, registracia, vyplnenie dotaznika, vyplnenie udajov - prihlasenie do sutaze atd.). Bavit sa o internetovej reklame v inom zmysle je v podstate zbytocne.

    Pri klientoch ako su mobilni operatori.. financne institucie, poistovne atd. je sice cielom udrziavat povedomie o znacke ci institucii, ale pripade takehoto ciela je nerealne ocakavat v hocakom mediu, ze by sa dala zmerat efektivita. Ono ak sa to spoji so sutazou/dotaznikmi (o zlosovatelne ceny) tak sa da merat iba uspesnost na zaklade poctu prihlasenych, a ta je skor ovlyvnena atraktivitou ceny ;-). Nie su to zbytocne vyhodene peniaze ale rozhodne existuju aj kreativnejsie sposoby ako sa propagovat ;-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).