Hlavní navigace

Názor k článku Internetový marketing: kdy se vyplatí připlatit? od Sadílek - Tak to je přesně obráceně. Zviditelňovat velké podniky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 11. 2005 12:30

    Sadílek (neregistrovaný)
    Tak to je přesně obráceně. Zviditelňovat velké podniky a ty nejsilnější z oboru jenom proto že jsou velcí a silní?
    Tendence by měla být spíše opačná, pokud Mujbanner.cz používají 3 lidé, budu mít o důvod více o něm psát a pomoct mu dopracovat se na úroveň konkurence. Principem trhu je mít co nejvíce v oboru na stejné úrovni, než jednoho giganta a sto malých (např. Telecom), které kdykoliv konkurence zašlápne, je to výhodnější jak ze strany trhu, tak ze strany zíkazníka. není tomu tak?

    Chci tím říci, že autor sestavil výběr velice dobře, stejně tak mohu napsat že dobří provideři internetového připojení v ČR jsou BlueTone, Nextra, Karneval, a firma František Komárek z Ostravy...