Hlavní navigace

Názor k článku Internetový marketing: optimalizace pro vyhledávače (SEO) od Tomáš Hodboď - SEO musíte chápat jako součást marketingu, musí zapadat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 6. 2005 23:33

    Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
    SEO musíte chápat jako součást marketingu, musí zapadat do celkové strategie vaší firmy, jen tak může přinést žádaný úspěch. Musíte mu uvěřit, až poté můžete být úspěšný.

    Pokud je SEO "tahání peněz z kapes", k čemu byste přirovnal samotnou reklamu? To je velmi nejistý obor. Např. v televizi jsem viděl spoustu špatných reklam, které nevedly k žádnému užitku. Pokud neumíte dělat reklamu, vyhazujete své peníze z okna. Pokud nemíte dělat SEO, škodíte sám sobě. Pokud ho však dělat umíte, zlepšení výsledků je prakticky zaručené.

    Určité doma máte televizi, věřte, že ke sledování nepotřebujete tak velkou anténu, co máte na střeše, ba ani menší, vystačíte si dokonce s obyčejnou tužkou. SEO bych přirovnal právě k té anténě. Čím lepší anténa, tím lepší obraz, čim lepší SEO, tím větší zisk.

    > maximalne o jedno procento
    Máte pravdu, u výborně optimalizovaných webů, můžete zlepšit výsledek maximálně o jedno procento. Ukažte mi však jeden takový web a já vám proti němu ukážu stovky webů, u kterých SEO zlepší výsledek o desítky procent.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).