Hlavní navigace

Názor k článku IPTV platforma jako reálná alternativa měření televizní sledovanosti a diváckého chování od vavoom - Porad ta sama situace: - vsichni (neprimo) uz dekady...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2018 3:39

    vavoom (neregistrovaný)

    Porad ta sama situace:

    - vsichni (neprimo) uz dekady priplacime* za zbozi na zaklade nejake pofiderni male partisicove "komunity" co si dobrovolne necha nastrcit do domu krabicku, ktera vypovida o jejich casti zivota (tot jejich vec, o tom nepisu)
    - s IPTV se konecne rozjela velka moznost skutecneho zacileni reklamy (prosim poopravit, jestli SAT tohle umoznuje tez) a tudiz rekneme mozna trocha "narovnat trh" (v tu chvili uz to prestava byt "tragedie", ale "statistika" - vyrok jednoho magora z 20.st., ktery ani netusil jak sirokospektralne a trefne to rekl)
    - nasledne se i Asociace prodejcu "prstovych dat" chytla za nos a zacina experimentovat s merenim na zaklade IPTV (nebo na bazi IP), coz proc ne, ale trocha mi to pripomina prechod z "FUD to embrace"
    - v clanku jeste padl argument, ze IPTV maj povetsinou jen lide mestanskeho stavu, coz vyrazuje ty nebohe lidi bez 150+MB pripojky... ne... IMO bylo by v prvni rade fajn z tohoto retezce odstranit techto nekolik krabickaru, pak si uvedomit, ze SD proste cca 95% lidi v pripade IPTV staci, pac cuci na rozostreny celkovy obsah a ne na pixely a na zaver si uvedomit, ze reklamky samozrejme miri na co nejbonitnejsi zakazniky (a proto veskry tohle hogofogo teprve zacina... ale v CR jako vzdy se zpozdenim)

    *Platili bychom i tak (a mozna o neco min), ale TV reklama je drahej previt a nynejsi model bohuzel dela v nakupnich zvyklostech z cele CR... no jak to rict... Skodu Octavii prvni generace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).