Porad ta sama situace:
- vsichni (neprimo) uz dekady priplacime* za zbozi na zaklade nejake pofiderni male partisicove "komunity" co si dobrovolne necha nastrcit do domu krabicku, ktera vypovida o jejich casti zivota (tot jejich vec, o tom nepisu)
- s IPTV se konecne rozjela velka moznost skutecneho zacileni reklamy (prosim poopravit, jestli SAT tohle umoznuje tez) a tudiz rekneme mozna trocha "narovnat trh" (v tu chvili uz to prestava byt "tragedie", ale "statistika" - vyrok jednoho magora z 20.st., ktery ani netusil jak sirokospektralne a trefne to rekl)
- nasledne se i Asociace prodejcu "prstovych dat" chytla za nos a zacina experimentovat s merenim na zaklade IPTV (nebo na bazi IP), coz proc ne, ale trocha mi to pripomina prechod z "FUD to embrace"
- v clanku jeste padl argument, ze IPTV maj povetsinou jen lide mestanskeho stavu, coz vyrazuje ty nebohe lidi bez 150+MB pripojky... ne... IMO bylo by v prvni rade fajn z tohoto retezce odstranit techto nekolik krabickaru, pak si uvedomit, ze SD proste cca 95% lidi v pripade IPTV staci, pac cuci na rozostreny celkovy obsah a ne na pixely a na zaver si uvedomit, ze reklamky samozrejme miri na co nejbonitnejsi zakazniky (a proto veskry tohle hogofogo teprve zacina... ale v CR jako vzdy se zpozdenim)
*Platili bychom i tak (a mozna o neco min), ale TV reklama je drahej previt a nynejsi model bohuzel dela v nakupnich zvyklostech z cele CR... no jak to rict... Skodu Octavii prvni generace.