Hlavní navigace

Názor k článku IT v českých firmách: je problém mezi klávesnicí a židlí? od Přezdívka je povinná - Typický pohled člověka co používá složitý přístroj a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 10. 2016 16:17

    Přezdívka je povinná (neregistrovaný)

    Typický pohled člověka co používá složitý přístroj a nerozumí mu. Z pohledu IT je při zavirování 99% problémů se zavirováním pc na vině uživatel, který se neřídil pravidly která jsou daná. To že uživatel tvrdí, že to je chyba a odpovědnost IT je v těchto případech zcela zbytečná a směšná obhajoba. V každém případě zde je vždy nejlepší se dohodnout na ceně za opravu. Pokud jí uživatel akceptuje či neakceptuje, tak je z pohledu IT vše ok.

    Přesto ale pokud se uživatelé chtějí s IT donekonečna hádat a požadovat co nejbezpečnější systém, tak to ve výsledku dopadne jako např v té ČSOB. Na desktopu 5 ikon s aplikacema co uživatel potřebuje pro konkretní činost na kterou byl přijmut. Internet nemá, USB nemá, na lokální disk si nic neuloží. Pokud má internet tak je jeho aktivita monitorována. A pokud uživatel chce něco na co nemá nárok, tak to prostě nemá. Ano takové prostředí určitě uživateli na kterého reaguji nebude ve výsledku vyhovovat. (ne na ten mobil nesahej, od toho máte pane přestávku)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).