Nápad je to podle mě dobrý. Důležité je, aby tam bylo dost vzájemně propojených lidí, s čímž bojují ze začátku všechny soc. sítě.
Možná škoda, že je tam hned snaha vydělávat peníze - podobné služby ve světě jednou nějakou dobu hlavně na to, aby nabrali uživatele a byly co nejpříjemnější pro používání. Viz. Facebook, který několik prvních let reklamu neměl. Těch nabídek slevových serverů na mě prostě v AskYou vyjíždí moc - nevěřím, že to vydělá nějaké rozumné peníze a akorát to lidi naštve.
Taky mě tam chybí nějaká úvodní "pecka" při spuštění, která by nalákala uživatele - např. koncert jen pro uživatele askyou, nebo levnější lístky pro uživatele askyou.
Jasně, to by chtělo peníze. Prostě u tohoto typu služby by se hodil investor jako sůl. Bez něj to bude sakra těžký.