melo smysl na zacatku, kdy na siti byli povetsinou inteligentnejsi lide a bylo to nove. ted jakakoli takova snaha ztroskota na tom ze na sit ma pristup kdejaky blb a prudic, takze ze skupinky se brzy vykrystalizuje jadro prudicich blbecku co ostatni akorat otravuji a znechuti je az pretanou chodit. to je ostatne pripad serveru jako je hofyland, mageo a pod.
Asi jste to moc nezkoumal. On by ten web neměl pro uživatele smysl, kdyby se nepotkával na inzerovaných akcích s ostatními. Můžete filosoficky dumat nad pojmem degradace lidských vztahů, ale lepší přiklady této degradace nejdete mimo internet. V médiích, v politice, v marketingu. Internet se přizpůsobuje lidským potřebám. Výše jmenované manipuluje lidmi pro své potřeby.
Osobně si nedovoluji předpovídat budoucnost AskYou, můj pohled je příliš subjektivní.
V dnesni dobe zkouset naimplementovat dalsi socialni sit, bez napadu a s reklamama ?
Spustit takovy projekt ktery je zamereny na lidi, kdyz neni dodelany ? (pry ze ruseni uctu jeste neni hotove, to mi rozum nebere)
Tohle nekdo mysli vazne ?
Jestlize to nekdo delal ve svem volnu protoze ho to bavi tak to potom beru a good job, ale jestli tohle je vec do ktere nekdo investoval a ted bude zkouset plnit nejaky byznys plan..
Vznik AskYou sleduji již od počátků - propagace se projektu dařila a já měl dojem, že to musí dát vzniknout něčemu skvělému.
Od několika studentů (což jsou většinou kreativní lidé, kteří mají spoustu času), po ročním úsilí s boostem od inkubátorů, jsem ale čekal mnohem více. Resp. jsem čekal cokoliv, jen ne tohle.
Celkově to na mě působí jako Slevomat na akce.
Teď chápu, proč investoři neměli zájem.
me se docela libi www.singletones.com .....taky docela novej ceskej pokus o socialni sit, podle me to miri dobrym smerem
No nevím, AskYou jsem nezkoušel, ale o něco dost podobného se pokouší už delší dobu web http://www.spolecneaktivity.cz, a řekl bych že poměrně úspěšně. I když, pravda, zatím víceméně jen v Praze.
co znamena buzzword startup. milionapulta varianta "shledavani se s kamarady", jejimz cilem neni nic jinyho nez nahonit rychly reklamni body.
co si budeme rikat, vetsina tehlech mladejch tvurcu, co je zblbla ze slov jako pratelstvi, kamaradstvi, hledani a internet, nechape, ze kdyz se neco buduje, tak to hrozne dlouho trva a zadna masivni kampan na internetu nic nevyresi. Maximalne zpusobi, ze dost lid se podivat co to je a udela jeden hit. Tvurcum to asi staci, aby vyrejzovli par kacek z reklamy. Rychly prachy.
Jinak krasna ukazka zbytecny webovy aplikace.
Tak jsem se zaregistroval a odzkoušel, abych byl spravedlivý a nekecal do větru.
+: anglický název, jakkoliv se mi příčí, zajisté přiláká hodně mladých, protože je to IN, dává punc světovosti, dovedeme si jistě představit, jak by dopadl projekt s českým názvem třeba na FB
+: pokus oživit stojaté vody v této oblasti, bohužel praxe ukázala, že v malém státě nejdou dělat velké věci
-: grafické zpracování a ovládání je víc než mizerné, ale možná ho vylepší
-: nemožnost zadat okruh vyhledávání v km, hranice města nebo okresu. Výsledek je takový, že když hledám sport v BV, ukáže mi tanec ve Vídni, lyžování v Jeseníkách a pod. Pro mně nepoužitelné
-: pokud nebude povinně vyžadován popis akce, odkaz a konkrétní cíl akce, bude to k ničemu. Příklad: Tanec, pro milovníky tance, Viedeň, Rakúsko · Čtvrtek, 15. březen 17:00. Nehledě k tomu, že do Vídně nechci, tak jsou mi informace k ničemu. A dopisovat si s nějakým ďuromakovým se mi nechce.
-: v souvislosti s předchozím, zakázat komerci. Nějaká akce přijďte si zalyžovat, bez konkrétního smyslu akce, je komerce a to si najdu jinde a na to se nemusím registrovat
-: nejde zrušit registraci (prozatím jsem to neobjevil). Touto známou obezličkou si nechají mrtvé duše, aby se pak chlubili, kolik že mají aktivních uživatelů. Naštěstí jsem použil záložný mejl a neudal jméno, a reklamní spamy můžu na seznamu zablokovat, že...
Nápad je to podle mě dobrý. Důležité je, aby tam bylo dost vzájemně propojených lidí, s čímž bojují ze začátku všechny soc. sítě.
Možná škoda, že je tam hned snaha vydělávat peníze - podobné služby ve světě jednou nějakou dobu hlavně na to, aby nabrali uživatele a byly co nejpříjemnější pro používání. Viz. Facebook, který několik prvních let reklamu neměl. Těch nabídek slevových serverů na mě prostě v AskYou vyjíždí moc - nevěřím, že to vydělá nějaké rozumné peníze a akorát to lidi naštve.
Taky mě tam chybí nějaká úvodní "pecka" při spuštění, která by nalákala uživatele - např. koncert jen pro uživatele askyou, nebo levnější lístky pro uživatele askyou.
Jasně, to by chtělo peníze. Prostě u tohoto typu služby by se hodil investor jako sůl. Bez něj to bude sakra těžký.
Je to pěkně hnusná záležitost. Navíc se jim tam bude soustředit cílovka mladšího věku která si nic v životě přes internet nekoupí, takže z marketingového hlediska je to primárně špatný byznys model. Ani Facebook nic neprodá, nebo málo (konverze na peníze), natož nová "sociální" síť.
Podle popisu v článku mi to nedalo a na web jsem se podíval. Nápad na hledání lidí s podobnými koníčky je určitě fajn a nejednou jsem si již říkal, kde sehnat lidi na tu a tu aktivitu. Bohužel, zpracování a celkové pojetí webu mi už tak fajn nepřijde.
- Nedá se (a nebo jsem alespoň nenašel) nějaký způsob vyhledávání.
- Zadám, že chci aktivity v Brně, vrátí mi to Vídeň a Prahu. Ne děkuji.
- vizuálně vypadá výpis aktivit dost zoufale, velký prázdný list s trochou textu.
- když už se na aktivitu podívám, je tam jen neformátovaný blok textu (za to asi mohou spíše uživatelé, ale webu to moc nepomáhá)
- homepage před registrací vypadá jako nějaký nedodělek
- homepage po přihlášení rovnou ukazuje visuálně nezdařený výpis, ve kterém se vejdou na obrazovku 4 aktivity jen proto, že grafik měl potřebu dát všechny údaje pod sebe, zatímco napravo od údajů udělat obrovské nevyplněné prostory
- celkově mi to připadá spíše jako špatně okopírované srazy.info než nějaký revoluční nápad
Takže za mne, NE DĚKUJI.