Hlavní navigace

Názor k článku Jak EET dopadne na e-shopy: bude se zdražovat, komfort poklesne od Tomáš2 - ano, první věc je implementace, řada systémů nemá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2016 22:45

    Tomáš2 (neregistrovaný)

    ano, první věc je implementace, řada systémů nemá žádné callbacky, volání či eventy poté co v administraci změníš stav nebo naopak příjde platba, musí se tohle na míru do eshopu doprogramovat, to je věcí je nákladů.

    Zásadní problém je ale v různorodosti nákupního procesu, u řady způsobů platby prostě žádné volání do eshopu neputuje a nebo eshop neví konkrétní částku v korunách. Existují brány (prodejní portály), který za tebe vyberou platbu (vč. daní a poštovného - například Amazon) a zákazníkovi poskytnout produkt (buď ho pošlou nebo ho nechají elektronicky stáhnout umožňuje-li to jeho povaha), přitom prodejcem jsi ty, ale o samotném nákupu se dozvíš až později.

    EET vyžaduje, aby celý proces byl realtime a zákazník měl vystavenou účtenku v momentě platby, jenže eshop se dozví o platbě klidně desítky minut později nebo až v souhrnech či získá informace jen o části samotné platby (v eurech a bez poštovného např.).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).