Hlavní navigace

Názor k článku Jak hluboká je mobilní cenová propast? od anonym - Ve firmě, kde pracuji, máme firemní smlouvu s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 4. 2011 10:44

    bez přezdívky

    Ve firmě, kde pracuji, máme firemní smlouvu s Vodafone a platíme v průměru 3 tisíce měsíčně. Jsme u nich už přes 5 let. Vždy nám nabídli jen nějaký jednorázový kredit na nákup mobilů v hodnotě max. 8 - 10tis a to jsme se ještě museli o tom s obchodníkem dohadovat. Tarify jinak standardní, jen podrobný výpis zdarma a nemuseli jsme skládat jistinu na roaming. Když zavoláme na info linku pro firemní zákazníky, téměř vždy to trvá půl hodiny, než to někdo vezme. Pokaždé nás má z obchodníků na starosti někdo jiný a nikdy se o tom neobtěžují dát vědět. Přímé kontakt na obchodníka na info lince nedávají, prý se do 5 dnů ozve. Jedním slovem přístup k zákazníkovi = katastrofa (a to neplatíme jen nějakou stokorunu...). A naposledy, když jsme prodlužovali smlouvu, tak dokonce obchodnice přestala reagovat, byla nedostupná a až po x urgencích mailových a telefonických nám milostivě zavolal jiný obchodník.