Hlavní navigace

Názor k článku Jak jsem kupoval CDMA od urbat - Domnívám se, že jde o rozšířenou pověru. Prodejce...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 8. 2004 10:52

    urbat (neregistrovaný)
    Domnívám se, že jde o rozšířenou pověru. Prodejce je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na její sortiment (v případě ET tedy zřejmě v každé), případně i v sídle společnosti (:-)).
    Pouze pokud by bylo v záručáku vysloveně napsáno, že se má jít do servisu, tak by se tam muselo. Po celou provozní dobu by měl být přítomen pracovník, který reklamaci vyřizuje. Vše §19 zákona 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
    Na druhou stranu, ta výměna během prvních sedmi dnů jde nad rámec běžných povinností prodávajícího, takže by si teoreticky mohl stanovit jiné podmínky, vždycky ale musí přijmout alespoň "řádnou" reklamaci. (otázkou by pak bylo, jestli to, že nabízí zrychlený postup, který nefunguje není klamání spotřebitele).

    Jo, a o "právním vědomí" PR eurotelu svědčí i to, že povídala cosi o postupu dle obchodního zákoníku. Toho se to s největší pravděpodobností vůbec netýká.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).