Hlavní navigace

Názor k článku Jak jsem kupoval CDMA od PaJaSoft - Prodejce je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 8. 2004 11:36

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Prodejce je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na její sortiment (v případě ET tedy zřejmě v každé), případně i v sídle společnosti (:-)).

    Prominte, ale domnivam se, ze vase vyjadreni je docela nepresne. V zakone zadnou podminku ohledne sortimentu nevidim...,naopak je tam naprosto jasne v paragrafu 625 psano (cituji):

    Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi prodávajícím a kupujícím.

    Nic vice nic mene. Je logicke, ze kupni smlouvu se kterou musi byt zbozi v souladu uzaviram s urcitym podnikatelskym subjektem a nikoli provozovnou. Takze paklize ma dotycny podnik oficialni provozovny, coz mit nemusi, nedela IMHO zakon rozdil v primerenosti sortimentu apod... Ale jinak jsme v zasade ve shode.