Kdyz jsem byl reklamovat svuj prvni modem, ktery spada do kategorie "nahodnak", tak se samozrejme vada na prodejne do 10 minut neprojevila a obchodnik mi rekl, ze mi jej nemuze vymenit, ze jej muze max. poslat do servisu na opravu.
Nabidl mi ale zajimavou variantu - po dobu, kdy je muj modem v servisu, tak mi zapujcil za zalohu 3tis. jiny modem. Ten jiz vypada v poradku a nevypina se.
Vyhodu oproti vymene vidim v tom, ze nez aby mi 4x dali modem, ktery jim proste predemnou vratil nekdo jiny, a takhle recyklovali vadne modemy, tak pokud v servise vedi, cim je ta vada zpusobena, tak dostanu zpet svuj modem opraven a (snad) bez problemu.
Mate nekdo svuj modem po servisni "oprave"? Pomohlo to? Mam se tesit nebo desit? :)
Jseš velmi naivní.Technici v CellNetu nic neopravují,něvědí taky ani proč to nefunguje, a navíc modemy jsou lepené,takže ani "nejdou" rozmontovat.Jediné co udělají,tak ti modem rovnou vymění za nový,jako na prodejně.Ovšem je tady naděje,že ten nový,by mohli před tím otestovat,ale v tom velkém množství silně pochybuji,že budou mít čas.