Hlavní navigace

Názor k článku Jak jsem rušil ADSL u Tiscali od Zdenek Pavlas - 1. To ze za prelozeni sluzby chteji stejne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 9. 2005 16:15

    Zdenek Pavlas (neregistrovaný)
    1. To ze za prelozeni sluzby chteji stejne penize jako za zruseni a zrizeni je logicke, protoze u CTc to museji objednat a zaplatit znovu.

    2. Vypoved se zasadne posila s dorucenkou- pokud ji nejste schopen dolozit, vas problem.

    Dale chovani Tiscali se mi zda vcelku korektni. Furt lepsi nez jini experti, kteri zkouseji kolik kdo snese, trvale snizuji kvalitu a zvysuji cenu, a kdyz jim poslete vypoved, dostanete dopis v kterem vam sdeluji ze:

    - jste pitomec, kdyz nechcete nasi skvelou a vyhodnou nabidku.

    - nevime proc ji vlastne nechcete, a je nam to vcelku jedno

    - kdyz si to prece jenom rozmyslite, my na vasi vypoved zapomeneme, a dame vam za odmenu 20% slevu na pausalu :)

    TOTO povazuju za nekorektni chovani..
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).