Hlavní navigace

Názor k článku Jak jsem ukradl sezení administrátorovi a objednal ruskou vodku za kvintiliardu od anonym - Když jsem jednomu zákazníkovi implementoval on-line platbu kartou,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2013 19:05

    bez přezdívky

    Když jsem jednomu zákazníkovi implementoval on-line platbu kartou, tak mě při ošetřování vstupů napadlo pár fíglů a hned jsem to vyzkoušel na pár eshopech a slevomatech... Výsledek? ze 13 webů bylo 5 náchylných, tj. systém platbu akceptoval, 3 ale měli zřejmě nějakou ruční kontrolu, kterou mě odhalili. Nicméně na jednom nejmenovaném (a hodně velkém a známém) slevovém serveru se mi dokonce podařilo objednat a nechat si poslat vánoční dárek (minihifi věž). Když mi po 3 dnech dorazila, tak jsem ji na poště s díky odmítnul, že se jedná o omyl. Po popsání problému jejich telefonické podpoře jsem se ujistil v tom, že tam pracuje snad stádo tupců. Operátorka stále nechápala, kde je problém. Ale že to pošle dál. Psal jsem jim to raději i emailem včetně popisu chyby (ne moc konkrétně, aby mne muselo kontaktovalo jejich IT). Měsíc se nikdo neozval. Tak jsem to zkusil znovu a stejný výsledek. Tak jsem napsal znovu, ale tentokrát už i v kopii nějakému manažerovi. Obratem jsem dostal echo, že to určitě pořeší apod... Dokonce mi nabídl slevu na nějaký voucher, který si vyberu apod...
    Ze srandy jsem to zkusil asi za 14 dní znovu a hádejte... opět jsem si objednal pobyt tuším V Piešťanoch.. :). Tak jsem znovu napsal, opět se bili v prsa, že už na tom dělá jejich externí firma... Po čase jsem opět zkusil a už mě systém vypral ven, že platbu jakože neakceptuje... Trvalo to, ale nakonec úspěch...
    Škoda, mohl jsem se mít pár měsíců dobře, než by jim začalo v účetnictví chybět pár desítek tisíc... :)