Hlavní navigace

Názor k článku Jak motivovat virtuální komunitu ke spolupráci od Jan Jirasko - Vlastni chybou je nedusledne plneni edicniho planu. Spravce komunity...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 10. 2000 23:51

    Jan Jirasko (neregistrovaný)
    Vlastni chybou je nedusledne plneni edicniho planu.
    Spravce komunity musim mit cas se o komunitu starat a sledovat jejich vyvoj. Povzbuzovat a opravovat, hledat nove myslenky, sehnat sponzora atd. Jakmile ma clovek zamestnani a nechava server zit vlastnim zivotem, bez vnejsich zasahu, klesne zpravidla jeho navstevnost o vice jak jednu tretinu. A zivot komunity tak chudne. Nasazenim vysoke latky v obsahove urovni a jeji nedodrzeni ovlivni sledovanost serveru a infomracni kvalitu informaci komunikovanych celou komunitou.
    Neni vhodne, aby si spravce komunity neuvedomil jeji vyznam a nutnost staleho kontaktu. Jestlize nepravidelne sdeluji sve "city" komunite, nechavam ji opustenou, zachova se prozaicky - opouti mne ... Na druhou stranu v pripade projeveni zajmu z me strany oziva a reaguje ...

    Dalsim zdrojem podpory komunitniho zivota je jeji edukace.

    Autori - programatori, vymysleji reseni, ktera dovede pouzivat a pochopit opet jen programator.
    Vynikajici technicke reseni tak neni vyuzivano ve vsech moznostech 80% funkci zustava nevyuzito. Proto je dulezite, aby vedle autoru software stal i tzv. "zkusebni kamen". Ten pak je neocenitelnym zdrojem informaci. Mym tajnym tipem je moje manzelka, ktera reseni otestuje a poskytne mi prvni zpetnou vazbu.

    Uzavirame se mnohdy do vlastniho sveta opajejic se genialitou vlastniho reseni, ktere vsak neni schopen nikdo pouzivat. Zajimal jste se nekdo, jaka reseni vlastne vytvarime - za jakou cenu? Kdo je uzivatelem nasich reseni?