"Snažili jsme se korelovat počátek výskytu problémů s dalšími událostmi. V pondělí nedošlo k žádnému významnému release aplikace, nenastaly žádné změny v architektuře."
Pokud vám windows nainstaluje aktualizaci pod nosem, vy to neberete jako významný release aplikace a musíte dělat xx prověrek, kde je chyba, tak ta chyba nebude v aktualizaci, ale v neschopnosti hlídat jakkéékoliv změny v aplikaci.
i v rámci jednoho týmu ale může nastat právě podobný informační šum, který povede ke stejnému problému, kolegové z mýmu v noci plánovaně provedli aktualizaci, o dva dny později řeším problémy, ale aktualizaci jako příčinu vynechám ač jí v logu mám k dispozici.
Naopak více nezávislých týmů může vést k lepší kontrole nebo vyšší flexibilitě. Některé týmy mám 24/7, jiné jen 8/5. Či bezpečnostní aktualizace řeší security oddělení a naopak zbytek updatů provoz řeší systemáci, opět záleží na struktuře firmy a její velikosti, nelze generalizovat, že dva týmy jsou vždy špatně.
Každopádně všichni musejí sdílet stejné informace.