Hlavní navigace

Názor k článku Jak (ne)funguje technická podpora od Petr Ptáček - Ondřej Tolar, iDnes, proboha, skutečně iDnes zaměstnává, promiňte...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2002 9:47

    Petr Ptáček (neregistrovaný)
    Ondřej Tolar, iDnes, proboha, skutečně iDnes zaměstnává, promiňte mi tento výraz, takovéto technické ignoranty?

    Myslím že většina "technických podpor" či "helpdesku" se nad vaším druhým dotazem bavila a velmi rychle zjistila, že jste provokatér. Někteří, ti co na mail nereagovali, to možná zjistili rovnou a raději nechali mail na pokoji. Od dotazů tisku jsou totiž tiskoví mluvčí....

    Viděl jsem pár vašich upachtěných článků v iDnes, byla to hrůza. Myslím že pokračujete v tradici.

    LUPA to ale určitě nemá zapotřebí.