Hlavní navigace

Názor k článku Jak (ne)funguje technická podpora od Brooch - Placenou telefonni podporu ma 602 na vyhrazenem cisle...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2002 10:20

    Brooch (neregistrovaný)
    Placenou telefonni podporu ma 602 na vyhrazenem cisle kde Vas po 10 minutach hovoru utnou, cimz omezujou maximalni castku kterou prohovorite s operatorem. Za tech 10 minut jsem utratil asi 500,- Kc a jedine uzitecne co jsem se dozvedel byl e-mail na cloveka technika, ktery se mnou potom muj problem operativne celkem ochotne resil, tentokrat jiz "zdarma". Nicmene to stejne k nicemu nevedlo.

    Nikdy sem se na technicke podpore nedozvedel nic pro me cenneho, tedy za to dal DOPREDU odmitam platit. Rada takovychto sluzeb je provozovana externi firmou, ktera provozuje hotline pro vice firem najednou, ty maji seznam otazek a odpovedi, danymi problemy se nikdy osobne nezabyvali a jenom opakuji co maji dopredu pripraveno, coz se v mnoha pripadech jeste navic lisi s realitou, protoze nestihnou prebirat data tak rychle jak postupuje vyvoj noveho softu, hw, cen, distribucnich pravidel atp., nebo si proste vymejslej bludy, protoze na danou otazku odpoved neznaji a zbytecne mlzi.

    Osobne se domnivam ze profi technicka telefonicka nebo jina podpora u nas existuje snad jen u mensich firem, kde se Vasim problemem zabyva bud primo tvurce softwaru, vyvojar, zkuseny technik a ne telefonni operator. To je z moji vlastni zkusenosti vetsinou pripad nekterych ucetnich a danovych programu. Firmy, ktere nic vlastniho nevytvari a buduji technickou podporu pro cizi produkty (zahranicni) v mem pripade vzdy bez vyjimky selhaly.