Hlavní navigace

Názor k článku Jak (ne)funguje technická podpora od Petr Jasinski - Nedávno jsme byli kvůli problémům našeho provozovatele webhostingu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2002 11:33

    Petr Jasinski (neregistrovaný)
    Nedávno jsme byli kvůli problémům našeho provozovatele webhostingu nuceni změnit dodavatele těchto služeb.
    Jelikož s tímto nemáme dobré zkušenosti, měl jsem jisté obavy. Ovšem Globe nás o správnosti naší volby přesvědčilo ještě před převedením serveru.
    Potřebovali jsme server fyzicky spustit ještě před převedením a navíc jsme spěchali - obojí vyřešil jediný telefonát a to byl pátek odpoledne.
    Ještě více vděku si však Globe zaslouží za špičkovou technickou podporu 24 hodin denně. V neděli po půlnoci jsem zjistil, že nedokážu přenést naší více než 30-ti megabajtovou prezentaci s pouhým modemem, který jsem měl v tu chvíli k dispozici. A druhý den ráno to kvůli převodu muselo být hotové...
    Ve značném zoufalství jsem se obrátil na zmíněnou technickou podporu, kde se mě ochotně ujala slečna Lucie Matějíčková, která po zadání příslušných hesel celý obsah našeho webu na nový server přenesla.
    Proto chci ještě jednou společnosti Globe za takovýto přístup k zákazníkům poděkovat a také říct, že na spolupráci s takovýmto partnerem se již teď těším.

    Petr Jasinski
    Portál města Havířova
    www.mesto-havirov.cz