Hlavní navigace

Názor k článku Jak (ne)funguje technická podpora od Ondřej Tolar - Milý pane Ptáček,záměrně jsem volil takto jednoduchý dotaz,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2002 12:26

    Ondřej Tolar (neregistrovaný)
    Milý pane Ptáček,
    záměrně jsem volil takto jednoduchý dotaz, abych vyzkoušel, jak rychle jsou schopni zareagovat. Myslím, že by nikomu z Helpdesku nic neudělala odpověď typu "Odeslanou poštu nearchivujeme." Od toho tam přeci jsou, aby pomáhali svým uživatelům. Kdyby skutečně někdo takový problém měl, patrně ještě dlouho by čekal na jejich odpověď, než by pochopil, že se nad jeho dotazem pouze pobavili s tím, že je provokatér.

    Jinak vám děkuji za hodnocení mých článků. Rád si přečtu také nějaký váš další duchaplný příspěvek do diskuse. :-)