Hlavní navigace

Názor k článku Jak (ne)funguje technická podpora od Jaromír Suchý - Na některý helpdesk je nutné jít trochu oklikou....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2002 20:16

    Jaromír Suchý (neregistrovaný)
    Na některý helpdesk je nutné jít trochu oklikou.
    Napřed musíte podrobně vylíčit, jak je ta jejich služba skvělá a jedinečná, a už navždy vám přirostla k srdci. A taky že už ji využívají všichni vaši kamarádi a spolupracovníci a i teta Máňa si ji začíná zkoušet. A až někde úplně nakonec položte jenom tak mimochodem svůj dotaz - samozřejmě tak, aby hned pochopili, že vám vůbec nejde o vlastní prospěch, ale že se především snažíte o zkvalitnění jejich prima služby. (Na Seznamu to funguje určitě - odpověď do 24 hod.)