Hlavní navigace

Názor k článku Jak (ne)funguje technická podpora od Jarek Jesenský - No vidíte, třeba pro mne byl tento článek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2002 22:54

    Jarek Jesenský (neregistrovaný)
    No vidíte, třeba pro mne byl tento článek užitečný, a vámi zmiňované téma naprosto nesrozumitelné a zbytečné.
    Alespoň jsem si tak mohl porovnat funkčnost Hotline u neplacených služeb s naším placeným webhostingem.
    Představte si, že Czechia dodnes nemá 24/7/365 Hotline, natožpak Zelenou linku 0800, nebo alespon GSM bránu se všemi mobilními operátory (pro klienty kteří již hodně let pevnou linku Telecomu nepoužívají), ale jen číslo na drahou pevnou linku!
    V okamžiku kdy v pátek večer zjistím nefunkčnost všech e-mailů, nebo nedejbože pád serveru Czechie (což se již párkrát stalo), nezbývá než poslat e-mail někde z freewebu na "Hotline" Czechie a čekat až do pondělního dopoledne! Máte někdo praktickou zkušenosti jak vyčíslit a vyřešit vzniklou škodu, když námi nezaviněná nefunkčnost webu jistě poškozuje naše jméno u tisíců našich návštěvníků?
    Nebo jsem naivní a nemohu chtít v Česku za pár tisíc korun měsíčně kvalitní webhosting včetně garance funkčnosti a trvale dostupné Hotline?