Hlavní navigace

Jak obstojí média v konkurenci sociálních sítí?

21. 6. 2022
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Během velké debaty na Czech Internet Foru 2022 na tuto otázku odpoví ředitelé největších mediálních domů.

Program tradiční konference Czech Internet Forum pilujeme k dokonalosti. Do konce června můžete využít zvýhodněnou zaváděcí cenu vstupného.

Jaká témata vám letos nabídneme?

Velká mediální debata: Jak obstojí média v konkurenci sociálních sítí?

Jak se daří médiím oslovovat nové, mladé publikum, jaké projekty pro ně připravují a co dělají pro to, aby uspěla v konkurenci sociálních sítí a herních platforem? Otázky přímo z praxe zodpoví CEO významných českých mediálních domů:

  • Jan Vlček, generální ředitel Nova Group
  • Martina Říhová, CEO Active Radio a CMI News
  • Marek Singer, generální ředitel Skupiny Prima

a zástupci dalších mediálních domů jako Czech News Center či Seznam.cz.

Přednášky reflektující aktuální témata v online světě

Affiliate marketing: co vám mohou přinést affiliate kampaně, jak je co nejlépe optimalizovat a vyhodnocovat? Konkrétní tipy nabídne Roman Dobiáš z Dognetu. Spolu se svým kolegou Vojtěchem Bartoňkem si pro vás připravili také praktický workshop.

Marketing vs. právo: jak být kreativní a zároveň vést kampaně v souladu s právem, prozradí advokátka Petra Dolejšová, specialistka na oblast marketingu, médií, e-commerce nebo ochranu autorských práv.

Role videa a Stories v komunikaci na sociálních sítích: na věc se podíváme prakticky, v konkrétních číslech. Jaký podíl tvoří v komunikaci video a jak je efektivní v brandových kampaních a jak v performance kampaních? Co má lepší organiku a proč? Vyplatí se investovat do populárních Stories? Na vše odpoví Vojtěch Lambert z LCG New Media.

Czech Ad ID: jak se vyvíjí společný projekt českých vydavatelů sdružených do CPEx a Seznamu? Co vše bude Czech Ad ID umožňovat a jak bude fungovat v RTB ekosystému, prozradí David Voráček z CPExu spolu s Pavlem Bouškou ze Seznam.cz.

Dále se podíváme na nejnovější trendy v e-mailingu, influencer marketingu či v reklamě na sociálních sítích. Nebudou chybět ani další témata, například brand safety, efektivita mediálního plánování, distribuce a monetizace obsahu či vývoj reklamních investic.

Sledujte náš web, průběžně aktualizujeme program a doplňujeme ho o nová jména a témata.

Zapište si do diáře:

Czech Internet Forum 2022 – do 30. 6. vstupenky za zvýhodněnou cenu

Kdy: 1. listopadu 2022 od 9 hod.

BRAND24

Kde: Konferenční Centrum City v Praze

Generálním partnerem konference je Dognet – profesionální affiliate síť se stovkami inzerentů a tisícovkami publisherů. Partnery jsou eHUB.cz, LCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery jsou Cnews.cz, Marketing Journal, MediaGuru. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).