Hlavní navigace

Názor k článku Jak opravit zadřený motor růstu a inovací v telekomunikacích od Martin P. - Ne tím hle směrem sem to nemyslel. Tak znova...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 2. 2015 12:26

    Martin P.

    Ne tím hle směrem sem to nemyslel.
    Tak znova množina prostředků i zákazníků je konečná…. Takže zisk nebo objemy výroby nemohou nikdy jít do nekonečna. …Pokud X na Y molekul vody tvoří 1ml. Nikdy nemůže, vytvořil 1ml vody z míň molekul. Nebyla by to voda…

    Platy jsou také omezené, mortalita i porodnost atd… …vše jsou to množiny s omezeným množstvím prvků, které nejsou dále dělitelné. To spousta produkt manažerů ignoruje, nebo záměrně schovává, aby odůvodnila svou mizernou existenci, kterou založila na generování utopistický plánů a studií …trvale udržitelného rozvoje… .

    Takže za inovace a vynálezy je vydáván jakýsi tržní diktát. Kdy ze strachu že další inovace nepřijde dostatečně rychle lidé manipují s trhem, případně celou společností. Jsou schopni vytvořit problém či třídního nepřítele se který je potřeba bojovat a oni rádi na to prodají prostředky…

    A pokud to nejde po dobrém, půjde to po zlém …Trh je nasycen…. ….nedokážu prodat x milionů nových plastových oken v časovém úseku Y…. ….vymyslím nějakou kravinu… …světe div se stále nedokážu prodat x milionů oken… …Tak prolobuji to, že ty stará okna uvolňují CO2 a lidé si ta nová „ekologická“ budou muset koupit povinně… Je to skutečně vývoj ? Nebo diktát?

    A co když ani není tolik baráků na těch x milionů oken… ….takže kdo to bude muset vyměnit vymení… a ta firma se útlumu stejně nevyhne. Jen to všechny lidi naštve…

    Spousta věcí, které jsou vydávány za rozvoj, nebo inovace jsou jen snahou se vyhnout jakési variaci na fiskálnímu útes .