Hlavní navigace

Názor k článku Jak se na českém Internetu čarují milióny od anonym - Nejlepe je se poucit z ostatnich medii. Kdo nejvice...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 1. 2002 11:27

    anonym (neregistrovaný)
    Nejlepe je se poucit z ostatnich medii.
    Kdo nejvice utraci za reklamu bez ohledu na jeji prinos pro svuj obrat? Prece monopoly, napr. CEZ nebo Telekom.

    Nestalo by za pokus nevyprodany reklamni prostor venovat zdarma nejake verejneprospecne oraganizaci, ktera je s prislusnym monopolem na noze?
    Proti SPT si ted nic nevybavuji, ale proti CEZu by stacili Jihoceske Matky nebo Hnuti Duha a tipuji, ze i u stredne velkeho media by se ve velmi kratke dobe objevila nabidka na dlouhodoby kontrakt ze strany CEZu, samozrejme za urcitych podminek, ktere si lze snadno domyslet.

    V malych okresnich novinach toto bezne funguje, utlumena kritika je bohate vykoupena vyprodanou reklamou, driv nebo pozdeji to ceka i internetova media, tak proc to neurychlit. (samozrejme k dokonalosti chybi hojne navstevovane regionalni weby ->znacna cast objemu je generovana ze strany lokalnich subjektu, ktere si celostatni kampan nemohou dovolit)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).