Hlavní navigace

Názor k článku Jak se v ČR prodávají firmy? Devět z deseti majitelů propásne správný čas od JKL - Neprodali, pouze dovolili vstup investorům, což je rozdíl!...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 2. 2013 14:58

    JKL (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Neprodali, pouze dovolili vstup investorům, což je rozdíl! "Poradci" se tady ovšem zmiňují o tom prodat firmu, nenechat si v ní rozhodující slovo a peníze nepoužít dovnitř, ale na nějaké vnější krávoviny... Což je blbost největšího kalibru!

    Pokud firma nefunguje, tak jí není třeba prodávat, ale většinou v ní stačí udělat jenom drobné změny - dosadit jiné lidi, změnit procesy, branding atd. (pokud na to nemám sám jako majitel, tak to stačí nechat udělat najaté lidi) a už zase generuje zisky! Nakonec to samé by udělal její kupec a proto o ni má logicky zájem :-D.

    Kdyby byla nějaká firma opravdu tak špatná nebo by tam hrozilo riziko otřesné budoucnosti a krachu, tak těžko by o ni někdo měl zájem :-). Pokud o ni někdo zájem má, tak si vždy říká:
    "Hele na toho bambulu, uděláme na něho bu-bu-bu, on se podělá a prodá nám to ve výprodeji a hezky dostaneme všechny jeho prachy!!! To je ale trouba!"