2. Jestliže jsem to správně pochopil, tak jste za 10 000 Kč získal 3331 návštěvníků. Podle metodiky Toplist.cz je návštěvník započítán znovu, pokud přijde na web za 30 minut po své první návštěvě.
Nechal jsem si v Google AdWords odhadnout, kolik by stálo jedno kliknutí v případě slova "výlet" a "výlety". Jeden klik by vás v případě slova "výlet" zřejmě vyšel na 1,68 - 2,91 Kč. Pro slovo "výlety" vás vyjde jedno kliknutí na 1,60 - 3,00 Kč. Odhad není zcela přesný, protože záleží na textu vaší reklamy, konkurenci, míře prokliku a úspěšnosti vašich reklam.
Za 10 000 Kč jistě získáte v Google AdWords mnohem více návštěvníků vašeho webu. Navíc si můžete velmi přesně změřit konverzní poměr. To znamená, že zjistíte velmi přesně, kolik vás stál jeden návštěvník.