Hlavní navigace

Názor k článku Jak získat zpět původní způsob psaní mailů na Gmailu od JKL - Těžko může nějaká firma mít zisk a majetek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2013 20:09

    JKL (neregistrovaný)

    Těžko může nějaká firma mít zisk a majetek a zároveň nemít žádné platící zákazníky :-).

    Každopádně zákazník nemá být nadšený úspěšnou firmou, a vyřvávat nadšeně "Ano, ano, super!!"; ale má dělat: "Noooo... nooo... já nevím... nooo tak tedááá jo."

    Protože "Ano, super, skvělé, nejlepší!!!" znamená pro obchodníka: "Jsi kretén, dal bych za to i dvakrát tolik, ale když sis řekl tak málo, Tvoje chyba a můj zisk - chahá!!!"

    A když zákazník řekne: "Nooo... nooo... tak teda jo...", je naopak pro obchodníka úplně nejlepší, protože to znamená, že za to byl původně ochotný dát méně a tohle je právě to maximum, kdy je ochotný to ještě koupit.

    Příkladem budiž například Telefónica nebo velké banky, tam nikdo nadšením neskáká, ale každé ano je "nooo... tak teda... tak jo". Tyhle firmy točí miliardy.
    A naopak malí IT prodejci, které zákazníci na netu málem nosí do nebes a vychvalují, jsou ale rádi, když si jednou za pár let koupí nějaké ojeté auto.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).