Hlavní navigace

Názor k článku Jaká je budoucnost počítačových her? od Jan Rylich - Mno, zrovna fyzika mi přijde jako mnohem důležitější...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 6. 2006 21:57

    Jan Rylich
    Mno, zrovna fyzika mi přijde jako mnohem důležitější krok než lecjaké nové grafické efekty. Jde totiž o to, že to přispívá k mnohem větší uvěřitelnosti a realističnosti (než zcela neinteraktivní prostředí, kde se s ničím nedá hnout).

    Ostatně právě výtečná práce s fyzikou se podle mého názoru postarala (mimo jiné, samozřejmě) o veliký úspěch například hry Max Payne 2. A 'k něčemu dobrá' byla fyzika jistě i v dalších hrách - například Half-Life 2, který na práci s Gravity Gunem postavil nemalou část hratelnosti (a podle mého názoru to byl docela dobrý tah).

    Co se novinek typu Ageia týče, souhlasím. Mě osobně se tato technologie, respektive tendence vydělovat specializované karty, vůbec nelíbí. To je přesně situace, kdy se do toho pustil marketing a já bych se velmi nerad dočkal doby, kdy se budou prodávat speciální karty na práci se shadery, karty na počítání dynamických stínů nebo podprocesory přímo na výpočet AI... To budeme mít za chvíli doma zase sálové počítače jako ze 60. let...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).