Hlavní navigace

Názor k článku Jaké reklamní formáty jsou efektivní? od insider - U tabulky rozlisujici online reklamu podle typu jsou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 6. 2012 11:07

    insider (neregistrovaný)

    U tabulky rozlisujici online reklamu podle typu jsou u CR "jen" tri , polsky je strukturovany - to je mj z toho duvodu, ze takoveto cleneni je podle polskych zvyklosti trhu, kde jsou ruzne vypichovany pribuzne formaty, ktere lze vzajemne zamenit(respektive jsou "vytazeny" podle marketingovych lokalnich PL skatulek ). Pro CR (i jakekoliv jine) trhy by to cleneni a nazvy vypadali trochu jinak. Takze data jsou cesky hruskovy dzem proti polskym jablkum.
    Vubec cela data jsou podle polskeho mustru.

    ad CTR - CR je proti srovnavanym trhum rozvinutejsi s vetsi historii, tradici a tedy "otrlosti" navstevniku obsahu - to ma vliv na nizke CTR - neni uz halo efekt.. CTR vlastne ma v CR prakticky neklesajici hodnotu (u mene zkusenych navstevniku a neokoukanych formatu je CTR vyssi, nic to ale nerika o efektivite a ROI, respektive je vysoke CTR u nekterych sluzeb z takovych navstev k nicemu(bez objednavek a plateb, "prichod" omylem atd)) Zajimavejsi a relevatnejsi srovnani by bylo s nejakym zapadnim trhem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).