Hlavní navigace

Názor k článku Jaké Vánoce očekávají české e-shopy? od AHA - V druhé půlce listopadu jsem na Vltavě bláhově...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 12. 2006 10:08

    AHA

    V druhé půlce listopadu jsem na Vltavě bláhově objednával CD s pohádkami. Server byl příšerně pomalý, obtížně naplněný košík mi vysypali, při přihlášení v průběhu objednávky do košíku kreativně a především tiše připojili zboží z opuštěného zářijového nákupního košíku, což korunovali informací o neprovedení on-line platby po jejím úspěšném odeslání z eBanky. Na moji stížnost odpověděla slušně, mile a naivně paní Huttová slovy:

    Předem se vám omlouvám za všechny problémy spojené s vaší objednávkou, nyní v předvánočním čase u nás nakupuje neuvěřitelné množství zákazníků, proto naše stránky jednou tak pomalu a s chybami. Ještě jednou se vám za tuto nepříjemnost omlouvám.
    Co dodat? Snad jen čtenáře požádat, aby servery společnosti Vltava Stores zbytečně nezatěžovali svými přístupy nebo dokonce objednávkami.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).