V druhé půlce listopadu jsem na Vltavě bláhově objednával CD s pohádkami. Server byl příšerně pomalý, obtížně naplněný košík mi vysypali, při přihlášení v průběhu objednávky do košíku kreativně a především tiše připojili zboží z opuštěného zářijového nákupního košíku, což korunovali informací o neprovedení on-line platby po jejím úspěšném odeslání z eBanky. Na moji stížnost odpověděla slušně, mile a naivně paní Huttová slovy:
Předem se vám omlouvám za všechny problémy spojené s vaší objednávkou, nyní v předvánočním čase u nás nakupuje neuvěřitelné množství zákazníků, proto naše stránky jednou tak pomalu a s chybami. Ještě jednou se vám za tuto nepříjemnost omlouvám.Co dodat? Snad jen čtenáře požádat, aby servery společnosti Vltava Stores zbytečně nezatěžovali svými přístupy nebo dokonce objednávkami.