Hmm, sice mi nepřísluší vyjadřovat se k metodice sběru a vyghhodnocení dat pro Studii internetového publika, ale mohu Vás ujistit, že přestože si vypnete javascript a nezjistíme tedy přímo Vaše rozlišení (k čemu by nám to bylo, nejsme přeci výzvědná agentura, abychom si vedli personifikovaná data o svých hostech), statistickou metodou se dá zastoupení rozlišení zjistit vcelku přesně.
Zjistíme totiž poměr návštěvníků, od nichž jsme data získali, a těch, od nichž data nedorazila, a z toho pak můžeme vycházet. Ne tak, že bychom prohlásili, že u dvou procent přerozdělíme výsledky dle ostatních výzkumů, ale prostě tak, že u těch dat prohlásíme, že u dvou procent návštěcvníků se nám rozlišení zjistit nepodařilo. Jak snadné, že :-)
Na druhou stranu je třeba říci, že současné reklamní systémy nejsou s to vybrat pro určitého návštěvníka právě vhodný rozměr reklamy, takže se nemusíte bát, že bychom nabízeli Petr-klimovic-pack. Otázkou je, kdy toho schopni budeme -- ovšem tohle už je otázka spíš na lidi z reklamních agentur, mě jako redaktora to zajímá čistě z profesního hlediska. Technicky v tom problém "není".