služba, která vyžaduje registraci hned při vstupu na stránku není nic jiného než sběrna kontaktů pro další spamování. Tolerovat se to dá jen u takových služeb jako FB, kde by z logiky služby nebylo možné ji jako neregistrovaný využívat. V případě porovnávače a "eshopu" s jízdenkami je to však nesmysl.
Při tom není ani vysvětleno, proč bych se měl registrovat, jediná informace je, že jsou autoři neschopní a nedokáží postavit aplikaci, která snese návštěvnickou zátěž.
Když k tomu pak přimícháte fakt, že Havrlant je spolumajitelem LEO expressu, tak je stejně celý projekt nedůvěryhodný, protože nejspíše bude tu předraženou tramvajku zvýhodňovat.
Ta registrace je opravdu l...nechápu koho to napadlo, vždyť je to sabotáž sebe sama. Schválně zda by dosáhla stejného úspěchu dejme to mu Heureka, kdyby tohle vyžadovala.
JInak si nejsem jist, zda jde Lupa správným směrem když dělá poměrně často promo různým lidem, službám, firmám...chápal bych kritický (i pozitivně kritický) analytický článek, ale tohle zvěstování "novinek" mě příjde prostě jako (neplacený?) adněco. není to ani zajímavé, takovým projektů, betaverzí i nápadů vznikají týdně desítky a pak je tozáka kde bere Lupa schopnost rozlišit o kterém z nich psát, kde je nějaká neutralita atd...
Kazdej spravnej startupista musi mit nejvymazlenejsi, nejcoolovejsi, nejlepe nadyzajnovaný tlacitko LOGIN/REGISTER s vymazlenym prechodem barev, zapustenim nebo texturou. Je to totiz to upe nejvic mucinky co mega moc kazdyho zajima, kdyz si potrebuje udelat behem 5sec nazor na web.
LE má dobré ceny, se Smile kartou o 20% nižší plus Kofola zdarma a i na celé trase (praha-ostrava) se v pohodě dá jet i v Economy třídě, ceny občerstvení jsou taky fajn a noviny zdarma dostanete stejně jako WiFi ;-)
Radši LE, než věčný stěžovatel Jančura (dokázal toho sice dost, ale nelíbí se jeho věčně negativní přístup ke všemu státnímu a špinicí PR).
Vodu, noviny a WiFi máte v Pendolinu a RegioJetu zdarma bez jakékoliv karty, přičemž jedete ve vlacích, určených pro dálkovou přepravu, na rozdíl od LE, jehož vlak byl vyvinut pro příměstskou dopravu, čemuž také odpovídá kapacita odkládacích míst na zavazadla, takže pokud máte více tašek nebo kufrů, tak máte v LE docela velký problém. Já měl jen jednu tašku a batoh a batoh jsem musel dát pod sedačky, protože nikde jinde už nebylo místo.
Smile kartu bych si nepořizoval jednak pro to, že je určena jen pro LE a jednak proto, že ta sleva je platná jen v Economy třídě. In-karta u ČD platí na všechny vlaky bez ohledu na třídu, kterou chcete jet.
Tak Pendolino je poněkud prostornější a především vagón není přecpaný lidmi, protože na rozdíl od LE má jen 3 sedačky v řadě.
Ano, za pořízení in-karty je poplatek, který se vám však vrátí, pokud jezdíte častěji a nemusí to být jen praha-ostrava, může to být kamkoliv vlakem, třeba na výlet. Navíc in-karta nemá jen slevy na vlak, ale i další slevy v oobchodech apod., stačí se podívat na web. Jednu dobu dokonce nabízel slevu na in-kartu i RegioJet v rámci nějaké akce.
Tato služba je podvodem na zákazníky,kteří si koupí jízdné jinde,než u daného dopravce.Neřeší např.přípoje a pokud někomu ujede přípoj,neexistuje vrátit ani jinak odškodnit zákazníka!!!Právě jsme obdrželi všichni prodejci dokladů ČD zprávu,že ČD nebude takovým zákazníkům nic vracet,ani jinak odškodňovat,neboť se jedná o firmu,která nemá s ČD žádnou smlouvu!!!!Zákazník by si měl dobře rozmyslet kde,na kterém e-shopu nakoupí jízdní doklad.
Pokud to bude jen vyhledávač spojení, tak to není žádná výhra.
Jestli to bude umět optimalizovat cenu jízdenek podle trasy na výhodnější jízdné, tak to určitě cenu má.
Např. jízdné Vizovice (u Zlína) -> Praha stojí dle ČD 440,-
Místo toho koupené na části:
Vizovice -> Zlín 28,-
Zlín -> Brno 110,-
Brno -> Praha 205,-
tj. celkem 343,-
V tom vidím výhodu minimálně ušetření nákladu cestujícímu. Pokud to donutí ČD upravit web na lepší vyhledávání, tak taky dobrý. Aktuálně však tohle nic neumí.
A kam nacpete kufry v Pendolinu? Co se týká pohodlí tak Leo má sedačky pohodlnější než Pendolino, pouze u stolečků je problém s místem, ale to není žádná hitparáda ani v Pendolinu.
Smile kartu si klidně pořídím, protože na rozdíl od In-karty za ni nemusím platit žádné výpalné za pořízení, takže se na rozdíl od ČD vyplatí i těm, co pojedou párkrát za rok. U ČD se to nevyplatí, navíc chtít peníze za to, že dostanu slevu na úrovni jízdného jiných dopravců je tak trochu mimo. Že to ČD prochází je věc druhá, jsou dominantní dopravce tak lidem nezbyde než si to pořídit (těm co jezdí častěji). Nebo jedou autobusem a na vlak z vysoka...
Ano, In-Karta nebo v pripade vybranych spoju mezi mesty "vcasna jizdenka" se vyplati.
Tohle je jen dalsi ze zaplavy nesmyslnych startupu, obvykle nazvem koncici na "to" nebo "io" a uvodni strankou s fontem pres 60 pixelu. Abych jen nekritizoval, pridam take jeden genialni napad :-)
Sluzba fekalio ce zet: Socialni sit ve ktere si uzivatele vymenuji fotografie svych hoven ve vysokem rozliseni (dulezite, viz dale) nebo i ve 3D kdyz to technologie umozni. Obchodni model bude postaven na tom, ze z barvy a dalsich atributu stolice lze rozpoznat nektere nemoci. Fotografie bude prohlizet tym odborniku (nebo provede predselekci nejaky software) a v pripade indikace onemocneni doporuci k vysetreni. Do programu se mohou zapojit i zdravotni pojistovny, protoze jde o prevenci. Propojenim se socialnimi sitemi vznikne dostatecne zabavny prvek na urovni zabavy roku 2014+. Jen nevim, zda-li by to proslo u UOOU ;-)
Dokonce i blitky. Ty taky už jsou: http://ratemyvomit.com/
Je to toršku podivný svě ta říká se mu ještě pořád nesplasklá bublina. "Investoři" nacpou peníze do projektu, který nemá pořádně vymyšlenou architekturu jak vydělávat a o jeho autorech se záhy píše jak to rozjeli, jak jsou úspěšní, že už dostali první mega...jistě, asi ze mě hovoří závost, jsem takové štěstí neměl, dělat na něčem co mě baví za prachy...jenže rok uplyne, všichni zjistí, že to FAKT nevydělá ani korunu, důležití chlapci v cool tričkách se sbalí a se sturtupem se zapráší. Vlastně doposud je mi to puntna až na fakt, že s tím Lupa pořád musí otravovat. Co je na tomjle článku prosím vás tak zajímavého? Co je zajímavého na zbytečném webu co chce dělat něco co IDOS má už léta letoucí dokonale vylazene a relativně funkční a každý imho uživatel ví co je seznam a idos, ikdyby nevěděl co jsou ty internety. A co je zajímavého na projektu, který si člověk ani neprohlédne dokud někde nedá svůj email... nechápu.
Musím s vámi souhlasit. Celkem často jezdím Ostrava-Praha. Jsou zde 3 dopravci, ale... pro RegioJet mám aplikaci v mobilu, během dvou minut vím, jestli je v den a čas kdy potřebuji volno a rovnou z kreditu platím. Když není, tak jdu na web ČD, kde mám účet k In-kartě a tam si spoj vždycky najdu. Trvá to sice trochu déle (více kroků a trochu zmatek), ale s in-kartou jsou ceny v některých spojích stejné nebo i levnější než v RegioJetu.
Nic víc člověk nepotřebuje. Jezdit LEO expressem může člověk jedině v nouzi nebo pokud je masochista. Za celkem vysoké ceny nedostanete nic, ani tu pitomou vodu, natož pohodlí. LE jsou příměstské vlaky a na tři a půl hodinové trase nemají v podstatě co dělat.
Navíc moc nechápu co chtějí vlastně srovnávat? Ceny jízdného jsou zpravidla stejné po celý rok a nemění se tak jako ceny zboží v e-shopech.
Kdyz potrebuji jet vlakem, jdu na web dopravce (99% Ceske drahy, protoze jini jezdi jen na nekolika malo trasach), vyberu si trasu a koupim jizdenku. Nic jineho nepotrebuji. Jestli ma nekdo problem s tim vyhledat spoj Z/DO nebo je pro neho prestupovani "slozite" a potrebuje nejaky specialni email, tak by si mel spis zajit k lekari.
Ten web ma byt co ? Ikona fejsbuku je sama o sobe zcela odpuzujici a registrovat se nekam kde nevim k cemu ... proc ? To je na Lupe zase nablito ce zet ... :-/