Chcete to co většina lidí, jen to není kompatibilní se současnou dobou. U většiny společností je hlavním měřítkem zisk a množství. Tak pak slyšíte od subdodavatele pro Audi, že již oni vědomě skládají svůj výrobek z nekvalitních dílů (protože z Turecka a Itálie lepší nedostanou), s tím, že když budou mít smůlu a ono se to poláme v záruční době, tak servisní díly a platby nejsou již v hodnocení úspěšnosti, ale vstupní cena ano.
Na druhé straně jsou to zákazníci, co chtějí všechno a hned. Vybírají podle ceny nebo slevy a čím víc barev, tím víc Adidas. Současně sledujeme množství nezaměstnaných, hlídáme si sociální jistoty a běda jak neroste ekonomika. Podívejte se na zdejší diskuze, jak v drtivé většině lidé vyžadují vše zadarmo. Mají mít knížky, filmy, hudbu nebo programy zdarma, protože oni jsou, mají internet a je věcí ostatních aby se nějak postarali o svůj profit.
Prostě současný model našeho mraveniště jiné chování potlačuje. Aby se to změnilo, musíme počkat než se lidské myšlení a požadavky přesunou na jiný level.