Ale houbičky. Na Lupě se PR články označují jako PR články. To, že si někdo zaplatí za nějakou reklamu, se na obsahu neprojevuje. Tak to bývá zvykem v médiích seriosních, stejně tak je to na Lupě.
Problémem je, že tvrzení nelze nijak ověřit. Když vy vydáte zprávu (je to příklad, neberte to osobně), že jste uvrtal půl mega dolarů do nemakacenko.com, bude to poněkud zvláštní, protože existuje malá důvěra, že ty peníze máte. Pan Barta je zjevně má (to máme ověřeno z více zdrojů), takže jeho tvrzení, že je někam vrazil, se věří snáze.
U investic je nicméně běžné, že se uvolňují v nějakých dávkách, podle plánu. Něco hned, něco za půl roku, něco, až se otevře pobočka v Afghanistánu atd. Takže nikoliv nutně věříme tomu, že šlo o půl mega hned a nikoliv nutně je to podvod. Myslím,že ve článku se stavíme dostatečně rezervovaně a dostatečně vyzdrojovaně na to, že s webem šlo všechno hladce.
To, že by web mohl vypadat, je pravda. Já jako zaměstnavatel nicméně videoživotopisy nechci, ty si rovnou strčte někam. Ale v každém případě, můžete podnikat :)