Vsak v pohode :) Mne slo spis o to, ze velka cast lidi, se kteryma se v Cine setkavas nebo ktery ti konkurujou, vzesla prave z ty "dzungle", co tady byla kdyz vsechny tyhle platformy zacinaly. Proto uz maji tak nejak "v zakladu" vypracovany docela slusny obranny mechanismy jak predvidat potenticalni prusvihy a jak zarucit, ze budou mit dostatek casu, dostatek hracu na iterace a ackovej nebo beckovej operations team na strane operatora, aby meli realnou sanci dostat se na KPI cisla, po kterejch naskoci "operatorska masina" v podobe garantovanejch promotion slotu a veskery omacky kolem.
Ted uz se nastesti tolik nedejou silenosti jako driv u mensich operatoru, kdy ti treba u hry najednou zacal (bez vetsi priciny) klesat pocet novejch hracu, pripadne ti zacali lidi chodit z min kvalitnich kanalu, abys nakonec zjistil, ze operator na zaklade tvych dat udelal hru s podobnou mechanikou, kam vicemene presunul tvuj kvalitni traffic. Kazdopadne zakladem je porad se drzet na pozoru, mit kvalitni znalost o fungovani operatora, se kterym spolupracujes (tj. vedet presne, jak silnej a vlivnej je konkretni operations team, pripadne jaky presne ma moznosti v tom kterym internim kanale) a reagovat co mozna nejrychlejc.
Az tady nekdy budes, dej vedet a dame pokec na pivu...