Hlavní navigace

Názor k článku Jan Lamser (Poštovní spořitelna): k elektronickému bankovnictví přidáme datové schránky od Kozousch - Proč by to měl pan Lamser dělat? Páni...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 2. 2011 12:06

    Kozousch (neregistrovaný)

    Proč by to měl pan Lamser dělat? Páni Lamseři nejsou placení za to, aby vymýšleli nové služby, které jejich klienti POTŘEBUJÍ, nebo zlepšovali či nedejbože zlevňovali služby stávající. Čili potřeby klientů jsou pro jeho práci naprosto irelevantní.

    Páni Lamseři jsou dobře placení za to, aby vymýšleli nové služby, které jejich klienti BUDOU NUCENI POUŽÍVAT. Dále za to, aby vymýšleli způsoby, jak klienty donutit tyto služby používat i PROTI VŮLI KLIENTŮ. A nakonec za to, aby vymýšleli marketingová prohlášení, která mají tyto skutečnosti ZAMASKOVAT - tedy bez začervenání lhát, že jde o dobro klientů, a ne o dobro banky a/nebo Velkého bratra.

    Na to jsou různé finty:
    1) Nejzákladnější a nejméně odporná finta je obelhávání klientů - například vnucování zbytečných služeb při každé návštěvě banky.
    2) Některé služby se vnucují jako neoddělitelné od "základního tarifu"
    3) Některé služby jsou aktivovány klientovi "automaticky" a klient je na aktivaci služby upozorněn tak, aby měl minimální šanci si toho všimnout, ale dostálo se liteře zákona.
    4) Nejvyšší stupeň mistrovství tvoří prolobování zákona, který klienta nutí službu odebírat pod hrozbou trestněprávního postihu při jejím neodebírání - například povinnost podnikatele mít účet, od určité výše sumy platit bezhotovostně, atd. Na těchto službách má samozřejmě zájem i Velký bratr, takže je velice rád uzákoní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).