Hlavní navigace

Názor k článku Jiří Hlavenka: Jak říci Amazonu ne od jezevec - v alze jsem reklamoval zrovna včera. ze dvou zásilek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 4. 2014 11:52

    jezevec (neregistrovaný)

    v alze jsem reklamoval zrovna včera.
    ze dvou zásilek jsem potřeboval jeden kus reklamovat (vadný zdroj) a jeden vrátit bez udání důvodu.
    přes profil jsem si naklikal, že chci zboží vrátit.
    během dopoledne tedy v řádu jednotek hodin mi volal jakýsi technik, a srdečně se omlouval, že se mi stalo něco tak hrozného, že u nového zboží byl vadný zdroj, a jestli si to prej mají přijet vyzvednout a nebo jak jsem se rozhodl to řešit. řekl jsem mu že jsem mezitím vytáhl z krabice ze šrotem jiný zdroj a že je mi to asi levnější než to jakkoliv řešit, at to pustí z hlavy - tak mi řekl že mi aspoň pošle dvě stovky (za zdroj v ceně sto korun! který ani neviděli) jako odškodné, a skutečně za další minutu byla slevenka na mejlu.
    zboží které jsem chtěl vrátit jsem dovezl do holešovic - parkoviště přímo u rypáku, pět přepážek dvě volné, čekání 1 vteřina. člověk který nevím co si o mně doopravdy myslel, ale rozhodně se mohl přerazit ochotou a úslužností. přestože byly potrhané a nekompletní obaly atd, vystavil dobropisy na plné ceny. soustavu zboží ze tří prvků na dvou fakturách, vyřídil za asi dvě minuty. vedle v prodejně už na mně čekal služebníček, který se mně ptal jestli chci prachy na ruku a nebo znova nakupovat - a když slyšel že nakupovat, upřímně se zaradoval a pomohl mi vybrat komponenty které mi lépe vyhovovaly. následovaly dvě hotovostní pokladny, obě volné, kde soustavu tří dobropisů, dvou slevenek, nové objednávky a jedné nové bankovky zaúčtovali a za necelou minutu jsem odjížděl s tím že objednávku mí zítra doručí domů, a skutečně právě před půlhodinou přijela.
    na jaře jsem reklamoval počítač v záruce, odešel od něj přední panel s porty. byl to hlavní pracovní compl, takže se mi nechtělo být moc dlouho bez něj, a vyjednal jsem si "pokud možno" servis na počkání. zase parkoviště, bez čekání. technik mi udělal kafe a za deset minut přišel s tím, že nějakej blb do jednoho usb portu cosi nakroutil, takže ho zkratoval, a následně se šlusnul i celý panel. a protože panýlek je součástí case a nejde vyměnit, tak že by mi ho prostě odpojil. s čímž jsem souhlasil a za dalších minut přinesl počítač. zadarmo. nechtěl ani privátně nabízenou bankovku za ochotu.
    nejsem agent alzasoftu, ostatně vidíte že visím na síti za prahou z druhé strany.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).